Întrebări frecvente
Cum pot comanda?
Comenzile se inregistreaza online pe site-ul nostru. Creaza un cont cu adresa de email si parola, adauga bunatatile dorite in cos, selecteaza gramajul dorit si urmeaza pasii pentru finalizarea comenzii. Imediat ce aceasta se inregistreaza, o sa primiesti un mail automat de confirmare cu datele comenzii.
Îmi pot alege ziua și ora de livrare?
Îți poți alege data și ora de livrare dorite în timpul înregistrării comenzii, iar disponibilitatea este afișată în timp real. Vei fi contactat ulterior dacă intervalul orar ales nu este posibil.
Pot înregistra comanda telefonic?
Cu siguranță, ne poți contacta telefonic la 0749 02 22 54 și te vom ajuta pas cu pas.
Cum pot recupera parola mea?
Pentru recuperarea parolei este nevoie să accesezi butonul „Am uitat parola” sau „Resetează parola”. Vei primi apoi pe email un link care, odată accesat, îți va trimite un alt email cu noua parolă.
Pot comanda o cantitate mai mică
decât cea menționată la gramaj pe site?
Pregătim bunătățile doar conform gramajului afișat pe site.
Ca surpriză, este posibilă livrarea fără factură?
Da, este posibil. Te rugăm să ne contactezi și să menționezi acest detaliu.
Oferiți recipiente?
Ambalajele în care aducem preparatele sunt de unică folosință și pot rămîne la dumneavoastră. Prețul lor este inclus în prețul afișat.
Cum pot plăti?
Poți achita online cu cardul prin I Pay, cu cardul la livrare prin POS sau numerar la livrare.
Alege modalitatea de plată dorită când ajungi la acest pas.
Durata și limite vouchere?
Fiecare voucher sau promoție are un termen stabilit. Promoțiile au de obicei o perioadă limitată de una-două zile.
Eroare la plata online?
Te rugăm să ne contactezi telefonic, pe email sau pe live chat și ne ocupăm să rezolvăm situația.
Uitat codul de reducere?
Te rugăm să ne contactezi telefonic, pe email sau pe WhatsApp și ne ocupăm să rezolvăm situația.
Pot plăti cu card de bonuri de masă?
În acest moment se poate plăti doar cu carduri de debit și de credit.
Cum folosesc un voucher?
Fiecare voucher are o comandă minimă menționată pe materialul promoțional. Îndată ce ai atins această valoare, adaugă codul special menționat pe material.
Pot solicita produsele fara sare?
Da, poți menționa acest lucru pentru fiecare preparat în parte, în rubrica specială de pe pagina produsului respectiv.
Am uitat sa trec câteva mențiuni în comandă, ce trebuie să fac?
Te rugăm să ne contactezi pe WhatsApp, la telefon sau pe adresa de e-mail și să ne dai de veste ce mențiuni suplimentare vrei să atașezi la comandă.
Aș dori să adaug un ingredient la un anumit preparat, este posibil?
Putem elimina ingrediente, dacă asta îți dorești, însă nu avem posibilitatea să adăugăm unele noi.
De sărbători aveți meniu special?
Da, pregătim bunătăți specifice atât pentru Paște, cât și pentru Crăciun.
Există reduceri la anumite preparate?
Urmărește pe site și pe canalele de social media Alma Catering campaniile speciale care includ și discount-uri pentru anumite produse!
Pot plăti cu card de bonuri de masă?
În acest moment se poate plăti doar cu carduri de debit și de credit.