Întrebări frecvente

1. Comenzi

Comenzile se inregistreaza online pe site-ul nostru. Creaza un cont cu adresa de email si parola, adauga bunatatile dorite in cos, selecteaza gramajul dorit si urmeaza pasii pentru finalizarea comenzii. Imediat ce aceasta se inregistreaza, o sa primiesti un mail automat de confirmare cu datele comenzii.

Îți poți alege data și ora de livrare dorite în timpul înregistrării comenzii, iar disponibilitatea este afișată în timp real. Vei fi contactat ulterior dacă intervalul orar ales nu este posibil.

Cu siguranță, ne poți contacta telefonic la 0749 02 22 54 și te vom ajuta pas cu pas.

Pentru recuperarea parolei este nevoie să accesezi butonul „Am uitat parola” sau „Resetează parola”. Vei primi apoi pe email un link care, odată accesat, îți va trimite un alt email cu noua parolă.

Pregătim bunătățile doar conform gramajului afișat pe site.

Da, este posibil. Te rugăm să ne contactezi și să menționezi acest detaliu.

catering pentru evenimente alma catering iasi
2. Ambalare și livrare

Ambalajele în care aducem preparatele sunt de unică folosință și pot rămîne la dumneavoastră. Prețul lor este inclus în prețul afișat.

Poți achita online cu cardul prin I Pay, cu cardul la livrare prin POS sau numerar la livrare.

Alege modalitatea de plată dorită când ajungi la acest pas.

Fiecare voucher sau promoție are un termen stabilit. Promoțiile au de obicei o perioadă limitată de una-două zile.

Te rugăm să ne contactezi telefonic, pe email sau pe live chat și ne ocupăm să rezolvăm situația.

Te rugăm să ne contactezi telefonic, pe email sau pe WhatsApp și ne ocupăm să rezolvăm situația.

În acest moment se poate plăti doar cu carduri de debit și de credit.

Fiecare voucher are o comandă minimă menționată pe materialul promoțional. Îndată ce ai atins această valoare, adaugă codul special menționat pe material.

Masina catering
3. Meniuri și prețuri

Da, poți menționa acest lucru pentru fiecare preparat în parte, în rubrica specială de pe pagina produsului respectiv.

Te rugăm să ne contactezi pe WhatsApp, la telefon sau pe adresa de e-mail și să ne dai de veste ce mențiuni suplimentare vrei să atașezi la comandă.

 

Putem elimina ingrediente, dacă asta îți dorești, însă nu avem posibilitatea să adăugăm unele noi.

Da, pregătim bunătăți specifice atât pentru Paște, cât și pentru Crăciun.

Urmărește pe site și pe canalele de social media Alma Catering campaniile speciale care includ și discount-uri pentru anumite produse!

În acest moment se poate plăti doar cu carduri de debit și de credit.